Dan Diaconescu a ajuns actor in reclame. Alaturi de o "doamna", de un mascat si o interpreta de muzica populara, respectiv de un clarvazator, Dan Diaconescu si-a pus la bataie platoul pentru o campanie de publicitate ce anunta "disparitia" branzei Del de pe galantare. Campania a fost lansata aseara pe OTV si va fi rulata, in zona audiovizuala, doar pe acest post, potrivit Ralucai Feher, senior copywriter la CAP, agentia ce a realizat clipurile.

Posibile raspunsuri pe care le ofera cele trei reclame: italienii, politicienii, serviciile secrete straine. Clipurile au fost puse miercuri pe YouTube, si circula deja viral pe net, desi ele au fost concepute sa fie difuzate doar in calupurile publicitare de pe OTV.

Aceasta campanie vine in continuarea celei de pozitionare a gamei Del dupa criteriul pretului foarte mic. Dan Diaconescu, pentru prima data participant la o astfel de campanie, a fost platit pentru a fi filmat. Potrivit Ralucai Feher, filmarile pentru toate cele trei clipuri au durat, in total, circa 45 de minute, iar OTV a fost ales pentru ca audienta sa se potriveste cu publicul produselor cu pricina.

Doamna

Mascatul si interpreta de muzica populara

Clarvazatorul